• search hit 62 of 93
Back to Result List

Implizite vs. explizite Einstellungsänderung durch evaluative Konditionierung in der Werbung

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Meike Alina Janz
URN:urn:nbn:de:gbv:luen4-opus-145382
URL: https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/899
Title Additional (English):Implicit vs. explicit change of attitude through evaluative conditioning in advertising
Referee:Gerd Meier (Prof. Dr.)GND, Rainer Höger (Prof. Dr.)GND
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2019
Date of Publication (online):2019/04/02
Publishing Institution:Leuphana Universität Lüneburg, Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg
Granting Institution:Leuphana Universität Lüneburg
Release Date:2019/04/02
GND Keyword:Werbung; Wirkung; Konditionierung; Evaluation
Institutes:Fakultät Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification:1 Philosophie und Psychologie / 15 Psychologie / 150 Psychologie
Licence (German):License LogoDeutsches Urheberrecht