Die Bedeutung der neueren Systemtheorien für die Entwicklung einer Didaktik der Selbstorganisation
- Systemtheorie, Didaktik
Author: | Matthias von Saldern (Prof. Dr.)GND |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:gbv:luen4-opus4-1587 |
URL: | https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/158 |
ISBN: | 978-3-87116-793-5 |
Publisher: | Schneider-Verl. Hohengehren |
Place of publication: | Baltmannsweiler |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Year of Completion: | 1996 |
Date of Publication (online): | 2001/09/27 |
Release Date: | 2001/09/27 |
GND Keyword: | Systemtheorie; Didaktik |
First Page: | 31 |
Last Page: | 42 |
Source: | Lebendiges Lernen / hrsg. von Rolf Arnold. |
Institutes: | Universität / Frühere Fachbereiche |
Dewey Decimal Classification: | 0 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke / 00 Informatik, Wissen, Systeme / 000 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke |