• search hit 13 of 26
Back to Result List

Verdinglichte Bildung - Axel Honneths Begriff der Verdinglichung und seine Relevanz für die gegenwärtige Bildungsdiskussion

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Tim Hoff
URN:urn:nbn:de:gbv:luen4-opus-143299
URL: https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/706
Title Additional (English):Reified Education - Axel Honneths concept of reification and its relevance for the present discussion of education
Referee:Herbert E. Colla (Prof. (em.) Dr.), Michael Schefczyk (Prof. Dr.)
Document Type:Master's Thesis
Language:German
Year of Completion:2014
Date of Publication (online):2015/03/23
Publishing Institution:Leuphana Universität Lüneburg, Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg
Granting Institution:Leuphana Universität Lüneburg
Release Date:2015/03/23
GND Keyword:Bildung; Verdinglichung; Honneth, Axel
Institutes:Fakultät Bildung
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung
Licence (German):License LogoDeutsches Urheberrecht