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Audio-Podcast Advertising: Zum Einfluss auf das Image eines beworbenen Produktes

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Metadaten
Author:Anton Frederik Wieland
URN:urn:nbn:de:gbv:luen4-opus-145647
URL: https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/925
Title Additional (English):Audio-Podcast Advertising: Influence on the image of an advertised product
Referee:Gerd Meier (Prof. Dr.), Philipp Riehm (Prof. Dr.)
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2019
Date of Publication (online):2019/08/19
Publishing Institution:Leuphana Universität Lüneburg, Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg
Granting Institution:Leuphana Universität Lüneburg
Release Date:2019/08/19
GND Keyword:Audio-Podcast; Werbespot; Produktimage
Institutes:Fakultät Bildung
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 33 Wirtschaft / 330 Wirtschaft
Licence (German):License LogoDeutsches Urheberrecht