Back to Result List

Konzepte der Nutzenerfassung in Managemententwicklung und Corporate Universities : Theorien, Anwendungen, Perspektiven

Concepts of Utility Analysis in Management Development and Cooperative Universities

• Vor dem Hintergrund der aktuellen Diskussion um die Bewertung von Intangible Assets gibt der Beitrag einen Überblick über ausgewählte Modelle zur Nutzenerfasung in Managemententwicklung und Corporate Universities.
  • This paper gives an overview on selected models of utility analysis in management development and corporate universities in times of discussion on the estimation of intangible assets.

Share in Twitter Search Google Scholar
Author:Jürgen DellerORCiDGND, Augustin SüßmairGND
URN:urn:nbn:de:gbv:luen4-opus-140630
URL: https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/53