• search hit 1 of 1
Back to Result List

Deutschland als Standort ausländischer Unternehmen

  • Ziel dieser Arbeit ist es, Ansiedlungsentscheidungen ausländischer Firmen zu erklären und die räumlich-geographische Verteilung ausländischer Unternehmen in Deutschland zu analysieren.
  • The goal of this study is to explain the locational decisions of foreign enterprises and to analyse the spacial-geographical distribution of foreign enterprises in Germany.

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Sandra HarmsGND
URN:urn:nbn:de:gbv:luen4-opus-3352
URL: https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/383
Title Additional (English):Germany as a location for foreign enterprises
Advisor:Joachim Wagner (Prof. Dr.)
Referee:Joachim Wagner (Prof. Dr.)ORCiDGND
Document Type:Doctoral Thesis
Language:German
Year of Completion:2005
Date of Publication (online):2005/11/16
Publishing Institution:Leuphana Universität Lüneburg, Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg
Granting Institution:Leuphana Universität Lüneburg
Date of final exam:2005/09/07
Release Date:2005/11/16
GND Keyword:Standortplanung; Ausländisches Unternehmen
Pagenumber:199
Institutes:Universität / Frühere Fachbereiche
Dewey Decimal Classification:3 Sozialwissenschaften / 33 Wirtschaft / 330 Wirtschaft
Licence (German):License LogoDeutsches Urheberrecht