The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 1118 of 1140
Back to Result List

Die Bedeutung der neueren Systemtheorien für die Entwicklung einer Didaktik der Selbstorganisation

  • Systemtheorie, Didaktik

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Matthias von Saldern (Prof. Dr.)GND
URN:urn:nbn:de:gbv:luen4-opus4-1587
URL: https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/158
ISBN:978-3-87116-793-5
Publisher:Schneider-Verl. Hohengehren
Place of publication:Baltmannsweiler
Document Type:Part of a Book
Language:German
Year of Completion:1996
Date of Publication (online):2001/09/27
Release Date:2001/09/27
GND Keyword:Systemtheorie; Didaktik
First Page:31
Last Page:42
Source:Lebendiges Lernen / hrsg. von Rolf Arnold.
Institutes:Universität / Frühere Fachbereiche
Dewey Decimal Classification:0 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke / 00 Informatik, Wissen, Systeme / 000 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke