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Implizite vs. explizite Einstellungsänderung durch evaluative Konditionierung in der Werbung

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Metadaten
Author:Meike Alina Janz
URN:urn:nbn:de:gbv:luen4-opus-145382
URL: https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/899
Title Additional (English):Implicit vs. explicit change of attitude through evaluative conditioning in advertising.
Advisor:Gerd Meier (Prof. Dr.), Rainer Höger (Prof. Dr.)
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2019
Date of Publication (online):2019/04/02
Publishing Institution:Leuphana Universität Lüneburg, Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg
Release Date:2019/04/02
Tag:Einstellungsänderung
change of attitude
GND Keyword:Werbung ; Konditionierung ; Evaluation ; Wirkung
Institutes:Fakultät Wirtschaftswissenschaften / Institut für Experimentelle Wirtschaftspsychologie (Lünelab)
Dewey Decimal Classification:1 Philosophie und Psychologie / 15 Psychologie / 150 Psychologie