- search hit 1 of 1
Verdinglichte Bildung - Axel Honneths Begriff der Verdinglichung und seine Relevanz für die gegenwärtige Bildungsdiskussion
Reified Education - Axel Honneths concept of reification and its relevance for the present discussion of education
Author: | Tim Hoff |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:gbv:luen4-opus-143299 |
URL: | https://pub-data.leuphana.de/frontdoor/index/index/docId/706 |
Document Type: | Master's Thesis |
Language: | German |
Year of Completion: | 2014 |
Date of Publication (online): | 2015/03/23 |
Publishing Institution: | Leuphana Universität Lüneburg |
Release Date: | 2015/03/23 |
GND Keyword: | Bildung; Verdinglichung; Honneth; Axel |
Institutes: | Fak 1 - Bildung, Kultur, Soziales (alt) / Sozialarbeit / Sozialpädagogik |
Dewey Decimal Classification: | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 370 Bildung und Erziehung |